The Breath Penyembuhan Bad

The Breath Penyembuhan Bad

Jadi, anda tahu bahawa anda mempunyai bau mulut aka anjing nafas aka mulut berbau atau naga nafas, dan dengan serius cuba untuk mencari jalan untuk menghilangkan ia mudah dan cepat?

Bau mulut secara umumnya berkaitan dengan mulut yang kering. Bakteria dalam mulut kita adalah anaerobik, yang bermaksud tanpa oksigen dan meludah membekalkan oksigen, jadi kekurangan meludah menggalakkan pertumbuhan. Jadi ia mengikuti secara logik bahawa mengambil tindakan untuk mencegah mulut yang kering boleh mengurangkan bau. Spit boleh dikurangkan jika anda bernafas melalui mulut anda sebagai contoh apabila anda tidur yang menjelaskan mengapa kebanyakan kita mempunyai nafas anjing pada waktu pagi.

Berikut adalah beberapa perkara yang boleh dilakukan:

Pastikan anda minum air yang cukup supaya anda tidak mengalami dehidrasi
Mengunyah gula-gula getah tanpa gula ia menghasilkan air liur yang menghalang mulut anda daripada menjadi kering
Alkohol mengeringkan mulut
Merokok juga mengeringkan mulut
Nafas berbau juga mungkin disebabkan oleh ketiadaan penjagaan gigi. Gigi perlu diberus selepas makan dan pastikan anda membuang semua slivers makanan. Semasa anda membersihkan gigi, berus juga bumbung mulut dan lidah anda dan juga flos di antara gigi sekali atau lebih sehari, untuk mengusir mana-mana zarah terperangkap.

Lawati doktor gigi anda sekurang-kurangnya setiap enam bulan, untuk pemeriksaan yang kerap dan pembersihan.

Makan makanan lemak yang dikurangkan dimuatkan dalam buah-buahan dan sayur-sayuran dan cuba untuk menjauhkan diri dari terlalu banyak daging dan protein, protein adalah bahan api untuk bakteria yang menyebabkan nafas berbau.



Jelas sekali anda boleh menggunakan ubat untuk kelegaan ringkas tetapi ambil perhatian bahawa banyak ubat kumur mempunyai kandungan alkohol, yang merosakkan dan begitu juga menghisap pudina nafas, kerana kandungan gula yang tinggi.

Rawatan yang dinyatakan di atas tidak membawa kelegaan sementara dalam kebanyakan kes, bagaimanapun jika anda telah mendapat satu kes yang sebenarnya tidak baik atau nafas berbau langkah-langkah ini tidak akan membuat banyak perbezaan, anda perlu melihat pendekatan yang berbeza seperti yang dinyatakan pada penyelesaian bau mulut penyembuhan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar