Menyembuhkan UTI yang - 7 Rawatan Alternatif Itu Kerja

Menyembuhkan UTI yang - 7 Rawatan Alternatif Itu Kerja

Anda boleh menyembuhkan UTI dalam masa kurang daripada satu hari dengan rawatan alternatif mudah! Saya baru-baru memberitahu rakan ini selepas dia sekali lagi membangunkan semula satu lagi jangkitan saluran kencing. Dia memandang saya seperti saya telah berbohong kepadanya.

Malangnya, ramai rakyat Amerika hanya sebagai ragu-ragu mengenai ubat semula jadi dan rawatan alternatif sebagai kawan saya adalah. Dan saya percaya bahawa perubatan barat telah memberikan kita pemikiran ini tentang kesihatan semula jadi.

Apapun masalahnya, penyelidikan kini membuktikan bahawa jangkitan saluran kencing boleh diubati dengan ubat semula jadi dan kehidupan yang lebih sihat. Biar saya jelaskan mengapa rawatan alternatif UTI boleh bekerja untuk anda!

Antibiotik tidak berfungsi?

Anda kemungkinan besar membaca artikel ini kerana kekurangan anda untuk berjaya dengan antibiotik. Seperti kawan saya, anda mungkin telah mencuba beberapa kali antibiotik dan dibangunkan semula pada minggu-minggu jangkitan bulan kemudian.

Membangunkan semula UTI adalah sangat biasa selepas penggunaan antibiotik. Malangnya, antibiotik masih rawatan doktor terbaik.

Walau bagaimanapun, beribu-ribu pesakit kini beralih kepada kesihatan semula jadi secara kekal menyembuhkan jangkitan mereka. Malah, penggunaan ubat semula jadi dan gaya hidup yang lebih sihat akhirnya cara terbaik untuk merawat jangkitan anda. Dan satu-satunya sebab mengapa doktor tidak berkongsi maklumat ini dengan anda adalah kerana ubat-ubat masih dianggap tabu di kebanyakan tempat di Amerika Syarikat dan tekanan kewangan dari syarikat ubat besar.

Berikut adalah apa yang doktor sepatutnya memberitahu anda tentang mengubati UTI!

Menyembuhkan UTI dengan Pemulihan semula jadi

Menyembuhkan jangkitan saluran kencing anda adalah suatu perkara yang curahan pundi kencing anda dan membunuh bakteria E coli yang menyebabkan jangkitan anda. Walaupun ini mungkin kedengaran sukar, ia mungkin hanya satu perkara yang tinggal terhidrat dan makan sihat. Berikut adalah beberapa tips untuk mengubati UTI.

1. Meningkatkan imuniti anda untuk mula melawan jangkitan anda dengan menambah vitamin C. Anda perlu tambahan 1000 mg vitamin C (asid askorbik) setiap kali waktu makan. Jangan melebihi 3000 mg setiap hari.

2. Anda juga perlu mengambil kira makanan tambahan zink. Zink membantu tubuh menyerap dan menggunakan vitamin C untuk meningkatkan sistem imun. Ia adalah penting untuk mempunyai imuniti yang sihat jika anda mahu untuk menyembuhkan jangkitan saluran kencing anda.

3. Pastikan anda minum banyak air sepanjang hari dan pergi ke bilik air dengan kerap. Tidak memegangnya.

4. Jika anda seorang wanita, pastikan anda mengelap dari depan ke belakang.

5. Anda juga perlu makan diet yang penuh dengan buah-buahan dan sayur-sayuran. Cuba untuk pergi selama 5-7 hidangan setiap hari.

6. Minum jus cranberry tanpa gula adalah idea yang baik untuk menjaga bakteria yang tidak baik dari berpaut pada dinding saluran kencing anda.

7. Akhir sekali, anda mungkin telah mendengar seseorang dengan seseorang yang mengambil teguk epal cider cuka setiap hari untuk kesihatan yang baik. Sejak cuka epal cider dimuatkan dengan mineral, vitamin, enzim dan kalium, ia bertindak seperti antibiotik semulajadi untuk membantu melawan jangkitan. Campurkan 1 sudu besar dengan secawan air suam dan minum sehingga!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar