Berpeluh ketiak - 2 Pantas dan Menyembuhkan mudah

Berpeluh ketiak - 2 Pantas dan Menyembuhkan mudah

Di sini saya akan mendedahkan beberapa penawar mudah untuk berpeluh ketiak anda. Berpeluh ketiak adalah normal, tetapi sehingga titik tertentu. Jika anda berpeluh hampir terus-menerus, ini secara dramatik boleh mengehadkan cara hidup hidup anda. Ia boleh membuat anda mula mengelakkan situasi sosial tertentu. Jika anda sentiasa mempunyai bintik peluh di bawah lengan anda, kebanyakan orang secara automatik akan menganggap bahawa anda mempunyai kebersihan yang tidak baik, atau tidak mandi (tidak benar sudah tentu). Ketiak berpeluh menggalakkan pertumbuhan bakteria, yang akhirnya membawa kepada bau yang busuk. Kebanyakan orang mendapati ini agak repulsing.

Jadi, bagaimana kita boleh menetapkan ini?

Nah, terdapat agak beberapa ubat yang boleh menyembuhkan berpeluh ketiak. Berikut adalah dua:

1. walnut hitam adalah ubat yang telah digunakan selama berabad-abad, untuk merawat peluh ketiak berlebihan. Hari ini, ia dijual dalam bentuk serbuk. Untuk mengelakkan berpeluh, anda campuran beberapa serbuk dengan air dan rebus selama beberapa minit. Anda memohon penyelesaian di ketiak anda dengan bola kapas, dan biarkan ia udara kering. Adakah ini untuk beberapa hari, dan anda akan melihat perbezaannya.

2. Anda boleh menggunakan baking soda biasa - mix tentang bahagian yang sama soda dan air, sehingga ia membentuk pes yang tebal. Memohon penyelesaian pada ketiak anda, dengan menggunakan bola kapas. Biarkan ia udara kering dan berus mengeluarkan sedikit soda yang yang ditinggalkan pada kulit. Adakah ini 2-3 kali sehari selama seminggu, dan melihat perbezaan.

Sudah tentu, kedua-dua mereka adalah penyelesaian sementara, yang tidak menyelesaikan punca peluh berlebihan - mereka hanya merawat gejala.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar