Adakah Suntikan Perlu untuk Hentikan Berpeluh berlebihan?

Adakah Suntikan Perlu untuk Hentikan Berpeluh berlebihan?

Sejak tahun lepas, saya telah membaca banyak tentang pelbagai kaedah untuk mengurangkan atau menghentikan peluh berlebihan. Keberkesanan, kos, jaminan, anda nama itu. Sejak kolej, saya mempunyai satu masalah besar dengan peluh ketiak. Dengan rasa malu ia menyebabkan saya tidak mempunyai pilihan lain tetapi untuk berbuat sesuatu mengenainya. Aku tidak berdiri sekitar dan membiarkan masalah hidup melemparkan sekitar mendapatkan yang lebih baik daripada saya. Saya percaya bahawa anda tidak, sama ada.

Ia telah mendapati bahawa suntikan adalah satu kaedah yang berdaya maju untuk mengurangkan atau menghentikan peluh pada kebanyakan pesakit, tetapi ia sama sekali perlu? Saya bagi satu tidak suka idea jarum, terutama tidak secara tetap, dan terutama tidak apabila saya membayar jumlah yang besar untuk mereka.

Ia melaporkan bahawa Suntikan Botox telah mengurangkan peluh berlebihan di antara 75 dan 79% daripada pesakit. Malangnya suntikan ini adalah sangat menyakitkan untuk menyuntik dan biasanya memerlukan ubat pelali atau anestetik juga. Keputusan dilihat kerana isyarat saraf kepada kelenjar peluh dihentikan.

Suntikan biasanya hanya dipertimbangkan selepas antiperspirant telah cuba, tetapi membolehkan menghadapinya, peratusan orang yang melihat hasil yang baik daripada antiperspirant adalah minimum pada tahap terbaik. Tiada cara beberapa keping sedikit aluminium klorida telah akan berhenti pintu banjir yang di bawah tangan saya apabila ia mendapat sedikit panas. Dan jangan dapat saya bermula pada kesan-kesan yang berpotensi merosakkan ia boleh mempunyai pada badan anda.

Jadi kemudian ke suntikan. Tidak ada keraguan bahawa mereka mempunyai kadar kejayaan yang lebih tinggi daripada antiperspirants. Tetapi sebelum saya mencubanya, saya mahu semua maklumat yang saya dapat mencari kaedah alternatif. Itulah apabila saya mendapati sebuah buku yang mengubah hidup saya.

Buku ini menggariskan pelbagai kaedah semula jadi, yang saya dilaksanakan dan telah perlahan berpeluh dalam masa beberapa hari. Dalam masa seminggu, ia seolah-olah mereka baru sahaja dimatikan sepenuhnya. Yang pada dasarnya menjawab soalan saya sama ada suntikan adalah perlu atau tidak, tanpa yang mudah!

Sejujurnya saya tidak pernah mendapat untuk mengetahui sama ada suntikan botox akan membantu saya, tetapi seperti yang saya katakan, itu kerana saya tidak memerlukan mereka. Hari-hari ini, saya menikmati gaya hidup yang sama sekali bebas dari masalah peluh yang berkaitan, terutamanya rasa malu mempunyai tompok basah besar di bawah lengan anda. Sekarang saya boleh pergi pada tarikh tanpa perlu bimbang, dan tidak perlu cuba untuk mengeringkan baju saya selepas berjalan kaki untuk bekerja. Saya tidak akan memanggilnya keajaiban, tetapi membeli buku ini adalah salah satu perkara yang terbaik yang pernah saya selesai! (Hanya jika anda mengikuti kaedah di dalam, sudah tentu)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar