Asid urik yang lebih rendah - Cara-cara untuk Lower Uric Acid dalam Badan Anda

Asid urik yang lebih rendah - Cara-cara untuk Lower Uric Acid dalam Badan Anda

Jumlah asid urik yang lebih rendah di dalam badan akan mengurangkan gejala gout sejak punca gout adalah membantu pembangunan jumlah yang berlebihan asid urik di dalam badan anda. Ini boleh berlaku kerana sebab-sebab tertentu, badan anda tidak dapat mengepam kristal dari badan anda. Hasilnya, kristal terbentuk di dalam sendi anda - menyebabkan kesakitan yang amat besar, kelembutan dan keradangan.

Mari kita pergi ke beberapa ubat untuk gout:

1) Ceri telah dikenali untuk membantu mengurangkan asid urik di dalam badan. Anda boleh sama ada mengambil ceri dalam jus atau bentuk buah-buahan kerana ia kadang-kadang sukar untuk mendapatkan ceri segar bergantung kepada masa tahun ini. Jumlah dos yang disyorkan ialah satu paun setengah setiap hari untuk kelas buah-buahan dan 2-8 auns jus.

2) akar Burdock juga pemulihan yang berkesan. Ia membantu tubuh untuk mengepam toksin yang berlebihan dari badan. Anda boleh membeli makanan tambahan akar burdock dalam talian atau di kedai kesihatan tempatan anda.

3) antihistamin Quercetin juga dianggap membantu. Jumlah dos yang disyorkan ialah 300 mg dua kali sehari di antara waktu makan. Tambahan ini juga dikenali untuk mencegah pembentukan kristal asid urik di dalam badan.

Ia adalah penting bahawa sebelum anda memperkenalkan sebarang makanan tambahan ke dalam badan anda untuk membantu kepada asid urik lebih rendah, yang anda berunding dengan doktor untuk memastikan bahawa mereka tidak mengganggu apa-apa yang anda mungkin sudah boleh mengambil atau memastikan bahawa anda tidak mempunyai apa-apa jenis sejarah perubatan yang akan menghalang anda daripada dapat mencuba makanan tambahan itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar