Stop Berkentut - Cara Berhenti Berkentut kronik Untuk Baik

Stop Berkentut - Cara Berhenti Berkentut kronik Untuk Baik

Adakah anda mengalami banyak gas? Masalah pencernaan kronik adalah lebih biasa daripada yang anda sangka, sebenarnya lebih separuh penduduk mengalami masalah penghadaman yang pelbagai jenis. Hari ini anda akan mengetahui bagaimana untuk menghentikan kembung perut kronik untuk kebaikan. Saya akan menjelaskan punca utama gas kronik dan apa yang anda boleh lakukan untuk menamatkan kembung dan gas sekali dan untuk semua.

2 Sebab Utama untuk Berkentut kronik

Miskin Fungsi Usus: Dengan ini saya maksudkan kurang daripada 2 buang air besar setiap hari. Malah adakah anda tahu bahawa definisi sembelit adalah kurang daripada 2 buang air besar setiap hari. Jumlah yang ideal bagi pergerakan usus setiap hari BMS adalah 3-5 setiap hari. Apabila anda membuang air besar setiap hari cukup semua sisa dibersihkan daripada yang boleh menyebabkan tersumbat udara di dalam saluran penghadaman. Bukan sahaja ini tetapi ia menghubungkan ke titik kita yang akan datang kerana buang air besar terlalu sedikit menyebabkan sisa dalam usus untuk menapai dan mewujudkan gas. Ini menyebabkan kembung perut yang kronik.

Usus Candida / Penapaian: Sebagai titik terakhir penapaian menyebut saya diwujudkan dalam usus membawa kepada gas, kembung dan hanya awal pelbagai masalah kesihatan yang boleh berlaku. The candida yis wujud dalam kira-kira 90% + daripada penduduk, paling tidak mengalami gejala-gejala akibat daripada itu, sejak candida hanya menyebabkan masalah apabila ia overgrows. Walau bagaimanapun disebabkan oleh sistem imun yang lemah dan sebab-sebab lain seperti penggunaan antibiotik yang memusnahkan bakteria bermanfaat, candida boleh mula mendatangkan malapetaka dalam badan anda.

Sehingga candida adalah di bawah kawalan anda akan mengalami masalah penghadaman penting sebagai candida juga terkenal menyebabkan kabus otak atau kekeliruan mental, masalah emosi seperti keresahan dan kemurungan yang dicetuskan olehnya dan aduan pernafasan kronik asma dan alahan secara langsung terikat ke dalamnya juga! Setiap orang yang mahu untuk menghentikan kembung perut kronik perlu melakukan membersihkan kolon dengan teliti membersihkan candida. Di samping itu mereka perlu sekurang-kurangnya cuba diet candida untuk melihat berapa banyak yang lebih baik mereka akan merasa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar